تفاوت چادر مسافرتی اتوماتیک فنری با عصایی چیست ؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به احتمال بسیار زیاد در هنگام خرید چادر مسافرتی یا تحقیق در آن رابطه به نام های چادر مسافرتی اتوماتیک یا چادر مسافرتی عصایی و ... برخورده باشید ، اما اطلاعات کافی در آن رابطه نداشته و ندانید که فرق چادر مسافرتی اتوماتیک با عصایی چیست ؟ یا کدام چادر مسافرتی بهتر است ؟ راه اندازی کدام نوع چادر مسافرتی آسان تر است ؟ حجم و بسته بندی چادر مسافرتی اتوماتیک کوچک تر است یا چادر مسافرتی عصایی ؟ در همین راستا قصد داریم تا با ارائه این مطلب شما را با انواع چادر های مسافرتی پر فروش و تفاوت میان آن ها آشنا کنیم تا با کسب اطلاعات کامل تر بتوانید مدل مد نظر خود را بدون هیچ گونه نگرانی خریداری کنید .

از ویژگی های قابل توجه در تمامی چادر های مسافرتی می توان به ضد آب بودن آن ها اشاره کرد ، پس ضد آب بودن چادر مسافرتی هیچگونه ارتباطی با نوع سازه چادر مسافرتی نداشته و باید در هنگام خرید چادر مسافرتی به این موضوع دقت داشته باشید . علاوه بر ویژگی ضد آب محصول ، نوع ساختار و طراحی بدنه نیز هیچ ارتباطی با سازه چادر مسافرتی ندارد ، به طوریکه حتی ممکن است دو چادر مسافرتی از نظر ساختار و طراحی بدنه مشابه یکدیگر باشند اما نوع سازه آن ها با یکدیگر متفاوت باشد . اما سوال اصلی اینجاست که فرق سازه ها با یکدیگر و ویژگی هر یک از آن ها چیست ؟

چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر های مسافرتی اتوماتیک با نام دیگر چادر مسافرتی چتری نیز شناخته می شود ، چرا که ساختار سازه آن بسیار شبیه به سازه چتر های معمولی می باشد . علت نام گذاری چادر مسافرتی با نام اتوماتیک این است که برای راه اندازی آن نیاز به سر هم کردن پایه ها و نصب بدنه به سازه نمی باشد و چه بسا به صورت اتوماتیک می توانید چادر مسافرتی خود را راه اندازی و استفاده کنید . این نوع از چادر ها با توجه به سازه ای که دارند اغلب دارای ارتفاع بیشتری بوده و سقف آن مرتفع است ، همچنین شیب سقف چادر های مسافرتی اتوماتیک به نسبت چادر مسافرتی عصایی کمتر است . بدین ترتیب افراد می توانند حتی در داخل چادر های مسافرتی بزرگ حتی در حاشیه های کناری چادر بایستند . سازه اتوماتیک و نوع طراحی آن این اجازه را به طراحان می دهد تا از میله های ضخیم تر و قطور برای ساخت چادر استفاده کنند .

 

جهت خرید چادر مسافرتی می توانید از طریق فروشگاه اینتکس اقدام نمایید. هم چنین جهت خواندن ادامه این مطلب نیز به لینک زیر مراجعه کنید:

تفاوت چادر مسافرتی اتوماتیک فنری با عصایی چیست ؟





:: برچسب‌ها: تفاوت چادر مسافرتی فنری و عصایی , تفاوت انواع چادر مسافرتی , چادر مسافرتی , چادر مسافرتی فنری , چادر مسافرتی عصایی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 23 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی